בניית חנות וירטואלית

העולם כבר מזמן התקדם למכירת מוצרים בחנות דיגיטלית וכיום לנהל אתר מסחר זה קלי קלות.

הקמת חנויות דיגיטליות מבוססות אתר וורדפרס בשילוב התוסף הפופולארי ביותר כיום ברשת - woocommerce

העולם הדיגיטלי מתקדם בקצב מסחרחר. בניית חנות מסחר היא אמצעי להרחבת פעילות עסקית מוכחת. זה זמן רב שהקמת חנויות ומכירה אונליין היא אפיק חובה לכל חנות. הייתרונות הרבים שבמכירת מוצרים אונליין כבר מזמן ידועים לכל ואנו לוקחים חלק במהפכה המקוונת. סטודיו ג’וזף מספק שירותי מיתוג ואסטרטגיה שיווקית, עיצוב אתרים, בניית אתרים ושיווק דיגיטלי. לעסקים עמותות וארגונים. אנו נשמח למצוא את הדרך לספק לכם את כל השירות הנדרש במקום אחד.

הקמת חנות אינטרנטית – זה הזמן!

נותני שירות וחנויות רבות הפכו את השירות שלהם לדיגיטלי. כיום ניתן לקנות כמעט כל דבר בחנות מקוונת באינטרנט. ממוצרי אמנות ועד מוצרים למטבח ולשירות מותאם אישית. הקמת אתר חנות עצמאי על גבי מערכת ווקומרס – WooCommerce שאינו יושב בפלטפורמה כמו אטסי או שופיפיי מהווה נכס דיגיטלי עצמאי וזרוע דיגיטלית ברשת.

הייתרון הגדול בהקמת חנות עצמאית

אתם שולטים במספר המוצרים בחנות הדיגיטלית אשר תזינו למערכת ללא כל תלות בעלות נלוות לבעלי הפלטפורמה. רק אתם יודעים את מחזור המכירות וההיקף בשליטה מלאה על פרטיות הנתונים שלכם. שינוי המוצרים נעשה בצורה קלה ונוחה וניתן לבצע בכל עת. עלויות הפרסום והשיווק שתשלמו יחזקו את המותג שלכם ברשת ולא את הפלטפורמה עליה החנות נמצאת.

התאמה אישית למוצר בחנות אונליין

כאשר מקימים חנות ישנם פרמטרים רבים ששונים מאתר תדמית. לכל מוצר ישנו עמוד משלו ולרוב גם וריאציות שונות לכל מוצר. לדוגמא מוצר שנמצא בשני צבעים ניתן לפירוק כמוצר אחד עם שתי וריאציות שהגולש בוחר.
המוצרים נבנים על פי ההגדרות הדיפולטיביות הקיימות במערכת שכיום עומדת על 150 מליון אתרים.

התאמה אישית למוצר היא דבר נפוץ וניתן כיום להגיע לרמת פירוט מורכבת מאוד. אם המוצר שלכם צריך הקדשה ידנית ושדה להתאמה, או אם זה שירות אותו תרצו לספק עם התאמות אישיות ניתן להתאים כמעט הכל במערכת.

אנו בונים חנויות על מערכת ווקומרס כבר שנים רבות. תיקנו אתרי חנויות רבות ללקוחות חדשים שבנו אתר ולא קיבלו מענה להתאמות האישיות. כמו כן הקמנו חנויות אינטרנטיות שמבוססות מפלטפורמות אחרות וללא ספק מודעים היטב לההבדל.

בניית חנות וירטואלית עם סטודיו ג’וזף – ייתרונות עקרוניים.

  • התאמת החנות לאופי האתר
  • שיפור משפכי מכירה תוך תחזוקה שוטפת
  • יכולת התאמת המוצר וקוסטומיזציה מלאה
  • חיזוק המותג ברשת תוך בניית החנות כחלק אינטגרלי לאתר
  • חיבור מנגנוני סליקה של צד שלישי בקלות
  • אפשרות חיבור פייפאל כמובן
  • חיבור מערכת חשובוניות דיגיטליות חתומות של צד שלישי
  • תחזוקה שוטפת וליווי צמוד לאורך כל הדרך
  • עיצוב החנות, שיווק המותג, ניהול שוטף לתחזוקת חנות אונליין במקום אחד! זה ייתרון עצום מניסיון!

צוות סטודיו ג’וזף ישמח לענות על כל שאלה. מוזמנים לצוטט גם בפייסבוק כמובן.

Scroll to Top
דילוג לתוכן