מיתוג, אסטרטגיה עיצובית

עיצוב והקמת מותגים מנצחים עם צוות קריאייטיב של סטודיו ג'וזף

מיתוג ואסטרטגיה עיצובית לעסקים, עמותות, אמנים וארגונים

מיתוג ואסטרטגיה עיצובית הנו השלב הראשון בו נתמקד בהקמת ויזואליזציה לעסק ולעמותה עוד טרם עיצוב האתר או בניית האתר.

כולם מדברים על מיתוג אך מה המשמעות של אסטרטגיה עיצובית? 

כאשר מקימים עמותה או עסק אנו נרצה לפרוס היטב את מפת השוק המקומי. לבחון את מטרותינו ביחס לשדה בו אנו פועלים ולקהל היעד. מיתוג נכון הנו השלב הראשון שבו אנו מבססים את האסטרטגיה העיצובית. נמקד את מטרות הנראות החיצונית ביחס לערכים פנימיים. 

אסטרטגיה זה שם המשחק וככל שנקדים להבין כך נרוויח יותר בהשגת המטרות.

אסטרטגיה עיצובית, מיתוג ופרסום למותג ברשת, גם בעולם האמיתי…

מהו מותג או שאלות כגון האם אני צריך למתג את העסק עברו חלפו להם כבר שנים רבות. כולם יודעים ומבינים את החשיבות שבתהליך מיתוג אפקטיבי ונכון. מיתוג טוב יוצר את הרושם הרצוי ומביא לתוצאות עסקיות מידיות.

בסטודיו ג'וזף אנו יודעים כי הרושם אותו העסק צריך לשדר חייב להיות בולט ומדוייק. מזוהה באופן ישיר וזכיר. המטרה המיתוגית היא להגיע אל התוצאות הנדרשות ולא פשוט לעצב יפה (שזה טוב אבל לא מספיק…).

עד כה מיתגנו ועיצבנו מגוון עסקים בסדרי גודל שונים. מעסקי בוטיק ועד חברות בע"מ, עמותות בתחילת דרכם ועמותות גדולות ומבוססות. ביכולתנו להוביל את התהליך בשיתוף פעולה מלא עם הארגון ומטרותיו. לתכנן מהלכים שיזניקו את רמת המודעות ויובילו להצלחה בטווח קצר ורחוק כאחד.


מיתוג עסקי עבורנו

לעיתים מיתוג יכול להסתכם בעיצוב לוגו אשר יתווה את הקו העיצובי למותג וברוב המקרים הליך המיתוג יכלול: ספר מותג, קוים מנחים, לוגו, ניירת משרדית, עיצוב שלטים וכרזות, ניתוח שיטות פרסום, עיצוב אתר וחווית משתמש ויהפוך לחבילה שלמה התומכת כל כולה במטרות העסק.

מיתוג ואסטרטגיה עיצובית לעמותות

מיתוג לעמותה הנו שלב חשוב ביותר בתהליך. לעיתים נמצא עצמנו מבצעים מיתוג מחדש לאחר מספר שנים. עם הזמן מבינים כי המציאות משתנה וגם אופי דיוק מטרות העמותה. עמותות מבינות כיום יותר ויותר כי מיתוג הוא חשוב ביותר בעיצוב דעת קהל ובאופן ישיר משאירות חותם זכיר חיובי ואופטימי. 
מיתוג לעמותה יכלול: עיצוב שפה חזותית המשדרת את ערכי פעילותה. עיצוב ניירת משרדית, דפי פירמה. עיצוב לוגו ועיצוב כרטיסי ביקור. עיצוב אתר אינטרנט של העמותה והתנהלות שוטפת בעיצוב נוכחות דיגיטלית.

מיתוג ואסטרטגיה עיצובית לעסקים

מיתוג עסקים ישדר בראשיתו את מטרות העסק ואופיו הנקבע על פי סוג מוצריו ושירותיו של העסק. ההנחייה תיהיה תמיד על פי זירת השוק וקהל היעד ותתכוונן על פי רצון בהגברת מכירות ושפה קליטה וברורה. רוב העסקים הקטנים משקיעים רבות במיתוג ולעיתים יותר מההשקעה במוצר ובשירות. כמובן שזו אסטרטגיה אך אנו מעדיפים לעבוד עם עסקים אשר השירות והמוצרים שלהם נמצאים כבר בשלב בשל ויציב. הסיבה לכך היא יצירת שפה גראפית מיתוגית נכונה וממוקדת שנשענת על ערכי המותג ולא רק על סודות העיצוב. התברכנו בעסקים רבים אנו עובדים איתם וההצלחה היא תמיד משותפת ומחוברת למוצר ולשירות. 

אנו ממליצים לכם לקבוע פגישה ויחד נוכל לבחון את האפיק הנכון והכדאי שיוביל לתוצאות ישירות.

*טיפ קטן, פרסום אפקטיבי שווה את ערכו, פרסום שטנץ ללא מחשבה וניטור הוא בזבוז כסף מובהק.

איך קורה התהליך: 

  • בחינת חזון ומטרות
  • היכרות עם אופי הפעילות
  • הבנת שוק המתחרים
  • מקורות השראה 
  • תכנון מקיף לאסטרטגיה פרסומית
  • המצאת קו מיתוגי
  • עיצוב ועיבוד ויזואלי 
  • הקמת המותג
  • שיווק ופרסום
שיתוף יביא ברכה :J
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Buffer this page
Buffer
Tweet about this on Twitter
Twitter
גלילה למעלה