ניהול רשתות חברתיות

פרסום בפייסבוק, שיווק באינסטנגרם, עמוד עסקי בגוגל, פינטרסט, לינקדאין, טוויטר,
ניהול רשתות חברתיות זה ממש לא על הדרך.

איך לנהל רשתות חברתיות ופרסום
בערוצים חברתיים לעסקים ועמותות בירושלים.

סטודיו ג’וזף אמונים על ניהול רשתות חברתיות לעסקים ועמותות. תוכלו למצוא אצלנו שירות ניהול קידומים ממומנים, תחזוקת רשתות חברתיות על בסיס שוטף. מיתוג ונוכחות דיגיטלית זה חובה לכל ארגון כיום. אם אתם חושבים שזה לא חובה!!! אז נשמח לשמוע למה. ואם כן ואתם מבינים את החשיבות אז בואו נדבר תכלס, וניפגש לטובת תחילת תהליך משותף.

החשיבות של הרשתות החברתיות ודעת הקהל כיום היא חשובה מכל. כיצד אנו נתפשים על ידי קהל לקוחותינו וקהל הלקוחות הפוטנציאלים הוא מרקיע שחקים וזאת אנחנו יודעים כבר מזמן. דעת הקהל היא זו שקובעת וזה כלל ברזל במיתוג ונוכחות דיגיטלית.

מספר הרשתות המובילות כיום נעמד על 8 ערוצים מרכזיים. פייסבוק, אינסטנגרם, ווטסאפ, פינטרסט, טלגראם, טוויטר, לינקדאין, עמוד עסקי בגוגל. אך ישנם עוד לא מעט פחות פופולאריים ובכל זאת חשובים וזאת לפני שנדבר על מערכות בלוגים מובילות שגם שם דעת הקהל לא פחות חשובה.

צוות סטודיו ג’וזף מספק ניהול רשתות חברתיות על בסיס שוטף. אנו אמונים על מספר ערוצים של מותגים ועמותות ואף בחלקם מהווים זרוע ביצועית וקונספטואלית ובחלקם רק ייעוץ או שיווק טכני.

מומחיות במדיה דיגיטלית היא אחריות להיות מעודכן תמיד. להתעדכן זה עניין של הרגל ואחריות כלפי המוצר אותו אנו מספקים. ניהול רשתות חברתיות מורכב ממספר אפיקים.

יעוץ בניהול רשתות חברתיות.

מכיוון שגופים גדולים כבר מזמן הבינו את החשיבות שבפונקציה במשרה מלאה לטיפול בנושא ניהול רשתות חברתיות. יעוץ לניהול ושיפור אסטרטגיה הוא אפיק מקובל ונפוץ. מה קורה בפועל: מעקב אחר העמוד, פיענוח מסרים, הבנת המטרות ויעדים אשר מתבטא בפועל בקבלת משוב קבוע ודיוק מסרים. העלאת רעיונות חדשים לקמפיינים ומיטוב קמפיינים.

ניהול רשת חברתית לעסק, עמותה

במקרה של עסק קטן מאוד, או פרילאנס, אנחנו באמת ממליצים לנהל את הרשת החברתית לבד. שכן המטרות ואופי העיסוק על פי רוב טמונים באופיו של אדם ועדיין לא בוצעה טרנספורמציה כארגון.
עסקים קטנים ובינונים, עמותות זה בדיוק הזמן לקפוץ למים עמוקים ולהיכנס אל הזירה חזקים יותר. שיווק בערוצים חברתיים הוא באמת המקום הנכון ביותר לביצוע ההימור הבטוח.

סטודיו ג’וזף מלווה עמותות ועסקים ואף מפעיל את הערוצים ביומיום. אנו יוצרים תוכן, טקסט, תמונות, גיפים, וידאו, מנהלים את הקמפיינים ויוצרים נוכחות דיגיטלית ענפה ברשתות חברתיות.

איזה רשת מתאימה ולמי:
פרסום 
פייסבוק ענקית העולם הבלתי מעורערת בכמות היוזרים, אומנם קצת עייפה אך עדיין אם הקהל שלכם מעלה גיל 30 אז ככל הנראה זה בדיוק המקום. תדירות מומלצת של בין 3 ליום ועד 2 בשבוע תלוי מה התחום שלכם וכמה תוכן ניתן לסחוט מבלי לעייף. מומלץ מאוד לבצע פרסום ממומן במקביל ולדאוג שאיש מקצוע יבצע זאת תוך כדי ניטור נתונים, הטמעת פיקסל, פילוח קהלים ותחומים בצורה אופטימלית.

פרסום אינסטנגרם – כמובן שזה הכי חם כיום, עם מליוני יוזרים וקהילה צעירה ועכשווית. כן גם מעל גיל 30 תמצאו והרבה כמובן. רוב היוזרים פעילים על בסיס יומי והפרסומות כבר מזמן הפכו לדבר טבעי. חם חם חם אז מומלץ להתחיל אם אתם לא שם כבר מזמן.

פרסום פינטרסט – ממומן פחות פופולארי בגלל יצירת פרופיל עם חשבון וכתובת זרה אך אורגני עובד מעולה וכדאי מאוד להתחיל את הפרסום שלכם בצורה טבעית תוך כדי העלאת תכנים ושיתוף בפינטרסט. אנחנו מהמרים כבר שנים על פינטרנסט ויודעים כי הניהול בערוץ זה אינו פשוט אך משתלם לאורך זמן. בפועל לקנות מניה של פינטרסט זה יהיה מהלך חכם בבוא העת.

פרסום טוויטר – כבר זמן רב טוויטר היא חמה מאוד, אמנם לא הכי פופולארית אך בפועל כל המי ומי שם. קצר ולעניין אך משפיעי דעה בתפקידי מפתח מפזרים ציוצים ואנחנו שם עוקבים כל הזמן. אם אתם בעולם הזה אז תתחילו לצייץ.

גוגל עמוד עסקי – אם לא הדבר החם ביותר כיום אשר מניב תוצאות ממשיות ומיידיות גם דרך מיקומים במפות וחיפוש מקומי שזה אש! אם אין לכם עמוד עסקי בגוגל אז אתם כנראה ממש לא איתנו במציאות.

פרסום לינקדאין – אז אחת הוותיקות והאמת שלא כלכך סקסית היא לינקאדין אך בפועל כבר עשור ששומרת על ציוויות חזק בעולם מקצועי, הייטקי, ביופארמה וטכנולוגיה ובכלל בקרב אנשי עסקים וצווארון לבן. מתאים לעסקים בהתאמה לתחום ובעיקר למיתוג אישי או גיוס עובדים בתחומים אקסלוסיבים.

Scroll to Top
דילוג לתוכן