עיצוב הנוכחות הדיגיטלית של הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה הקאמרית בירושלים נבנה בקפידה משלב האפיון ועד להשקה. עיצבנו חוויה דיגיטלית שלמה – אתר דו־לשוני עשיר בתוכן, תוכנן לפרטי פרטים בהתאמה לקהלים מגוונים מהארץ ומהעולם, לצד נוכחות מעודכנת בערוצים החברתיים, יוטיוב, ניוזלטרים ותשתיות תוכן דינמיות.
העבודה כללה אפיון מוקפד של עולמות התוכן, תרגום החוויה המוזיקלית לשפה ויזואלית אלגנטית ורגישה, והטמעת מערכות תוכן חכמות שיאפשרו לעדכן ולתחזק את האתר לאורך זמן. זכינו לעבוד מול צוות הפקה ברמה בינלאומית, בשיתוף מוזיקאים מהשורה הראשונה בעולם המוזיקה הקלאסית.
האתר משמש כחלון ראווה לאירועי הפסטיבל ולארכיון ההיסטורי שלו, תוך שילוב הרחבות, קטעי וידאו, לוחות הופעות, מידע על אמנים ושילוב חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. כל אלה נבנו מתוך כבוד לעולם התרבות, דיוק עיצובי וחשיבה אסטרטגית על תקשורת עם קהל גלובלי.