הפסטיבל הבינלאומי למוסיקה קאמרית ירושלים

מיתוג, עיצוב, בנייה ושיווק ברשת.
עיצוב והקמת אתר לפסטיבל הבינלאומי למוזיקה קאמרית בירושלים

עיצוב הנוכחות הדיגיטלית של הפסטיבל הבינלאומי למוזיקה הקאמרית בירושלים נבנה בקפידה משלב האפיון ועד להשקה. עיצבנו חוויה דיגיטלית שלמה – אתר דו־לשוני עשיר בתוכן, תוכנן לפרטי פרטים בהתאמה לקהלים מגוונים מהארץ ומהעולם, לצד נוכחות מעודכנת בערוצים החברתיים, יוטיוב, ניוזלטרים ותשתיות תוכן דינמיות.

העבודה כללה אפיון מוקפד של עולמות התוכן, תרגום החוויה המוזיקלית לשפה ויזואלית אלגנטית ורגישה, והטמעת מערכות תוכן חכמות שיאפשרו לעדכן ולתחזק את האתר לאורך זמן. זכינו לעבוד מול צוות הפקה ברמה בינלאומית, בשיתוף מוזיקאים מהשורה הראשונה בעולם המוזיקה הקלאסית.

האתר משמש כחלון ראווה לאירועי הפסטיבל ולארכיון ההיסטורי שלו, תוך שילוב הרחבות, קטעי וידאו, לוחות הופעות, מידע על אמנים ושילוב חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. כל אלה נבנו מתוך כבוד לעולם התרבות, דיוק עיצובי וחשיבה אסטרטגית על תקשורת עם קהל גלובלי.

סטודיו ג'וזף, 10 שנות ניסיון והצלחה בשיווק ופרסום עסקים ברשת, מיתוג לעמותות ועסקים, עיצוב אתרים ובניית אתרים, חנויות אינטרנטיות וקידום אתרים אורגני SEO וממומן. ניהול נוכחות דיגיטלית. אסטרטגיה שיווקית והובלת ארגונים במדיה דיגיטלית. 

אוהבים את מה שראיתם? נשמח לקחת חלק גם בפרויקט שלכם.

דרכי התקשרות והגעה.

עקבו אחרינו לעדכונים גם ברשתות חברתיות

גלילה למעלה דילוג לתוכן