את עמותת רוסינג הכרנו עוד בשמה הקודם (JCJCR), ויחד יצאנו למסע עומק של הגדרה מחודשת, חידוד מטרות ושינוי שם, שייצג נאמנה את חזון הדיאלוג הבין-דתי והחברתי שמוביל את פעילותם. מה שהתחיל בפרויקט מיתוג הפך למסע משותף עם אנשים יקרים – שהפכו לשותפים אמיתיים לדרך.
הובלת המיתוג כללה יצירת אסטרטגיה תקשורתית מקיפה, עיצוב לוגו חדש ועדכני, פיתוח שפה גרפית עכשווית לכל מוצרי העמותה, ואתר אינטרנט ייחודי עם איורים מקוריים, צבעוניות מדויקת ותוכן רב-שכבות. בנוסף עוצבו חוברות, ברושורים, תוצרי דפוס לכל מחלקה, כולל ערכת מיתוג ייעודית לתוכנית "מחנכים לשינוי".
כאן מוצגות מספר דוגמאות נבחרות – אבל מאחורי הקלעים מסתתרים עוד עשרות פריטים שנולדו מתוך עבודת עומק, הקשבה ודיוק – לשפה של שינוי, פיוס וחינוך.
מיתוג העמותה כלל מיתוג ואסטרטגיה פרסומית, עיצוב לוגו מחודש, בניית קו ויזואלי עכשווי שגורף לכל מוצרי השיווק. עיצוב אתר הכולל מגוון איורים מקוריים ותמונות ראשיות מאויירות. עיצוב ברושורים, כרטיסי ביקור, עיצוב לתכני מחלקות כגון חוברת עיצוב למחנכים לשינוי ותהליך מיתוגי נוסף כתוכנית בתוך העמותה.
צרפנו מספר דוגמאות מתוך העבודה, יש עוד הרבה נוספים, מוזמנים לצפות בשמחה.