מרכז מחדש – לקידום קהילת גרושים וגרושות בישראל הנו מיזם חברתי שמטרתו לספק עזרה ותמיכה ל גרושים וגרושות דרך מידע עדכני ורלוונטי. תמיכה חברתית לעצמאיים בסטטוס ופלטפורמת המידע המובילה בכל הקשור לגרושים גרושות. קצת על הפרויקט החדש והמרתק הזה כי פורים זו ההזדמנות הכי טובה להתחיל מחדש.
מרכז מחדש מאגד מידע רב במגוון תחומים ובינהם:
– כלכלת יחיד והתנהלות פיננסית לגרושים גרושות
– זוגיות פרק ב’, התמודדויות וכלים מעשיים להגדלת אחוזי ההצלחה
– התפתחות אישית לגרושים גרושות, תהליכים, כלים והכוונה
– התמודדות רגשית לאחר משבר ומעבר משקיעה לצמיחה
– מידע משפטי והבהרות כלליות בנושא ההתמודדות החוזית בעת פירוק הבית
– קהילות תומכות לגרושים גרושות החל מקהילות בוטיק ועד לקהילות ענק לכל אחד יש מקום.
– ילדים מידע נרחב להתנהלות והתמודדות בעת פירוק הבית ולחיים שאחרי
את מרכז מחדש פגשנו לראשונה לקראת תחילת 2025 ומיד התחברנו לנושא. מאגר מידע עדכני שיכיל את כל המידע הרלוונטי לגרושים וגרושות. תחילה שאלנו הרבה שאלות על מהות הארגון ועל אופי הפעילות העתידית, על מטרותיו ובעיקר מאיפה מגיע הרעיון ואיך זה שעד כה לא הקימו כזה.
הקמנו את מחלקת דיגיטל של מרכז מחדש
אחרי שהבנו כי הארגון במטרתו העליונה לעזור חד משמעית לאנשים , הרמנו את הכפפה ומיד רצינו לקחת חלק בפרויקט. הקמנו את מחלקת הדיגיטל של מרכז מחדש והתחלנו לעבוד בקדחתנות טהורה ובהנאה צרופה.
מי שכבר הכיר אותנו יודע שאנחנו אוהבים לקחת חלק במיזמים שאפתניים ולתכנן רחוק מהלכים כי תכלס זה מה שאנחנו יודעים לעשות ובעיקר אוהבים לעשות. מניסיוננו לקחנו חלק במיתוג של עמותות וארגונים רבים כמו קרן מלכי, מרכז רוסינג לחינוך ולדיאלוג, קבוצת רעות – בית ישראל, מוסללה, בתי ספר רבים וישיבות תיכוניות ועוד עסקים רבים.
אז איך ניגשים למיתוג מיזם שעוד לא קיים ורק נמצא במחשבה? כן כן זה אולי הדבר הכי מורכב אבל עם זאת הכי מרתק, החלימה המחשבה התכנון ועד לביצוע הפועל. כיום מרכז מחדש נמצא בהרצה כבר חודשיים כפיילוט והתגובות מרננות ומעוררות השראה. אנחנו שמחים שנכנסנו לזה ממש.
כשמתחילים פרויקט שכזה צריך להבין לעומק את המטרות התכניות שלו ועם זאת את הפונקציונאליות הנדרשת והשילוב בינהם.
- תקשורת ויזואלית ברורה – יצירת שפה גרפית שמחברת בין תמיכה רגשית לפרקטיות.
- נגישות והתמצאות – עיצוב ממשק משתמש (UI) שמנגיש את התוכן באופן ברור ואינטואיטיבי.
- גיבוש זהות מותגית – צבעים, טיפוגרפיה ושפה ויזואלית שמדגישים תחושה של התחדשות וצמיחה
- מאגר מידע מקיף – מאמרים, מדריכים וטיפים מעשיים על כל היבטי החיים לאחר גירושין: משפטי, כלכלי, רגשי ומשפחתי.
- קהילה תומכת – קבוצות וירטואליות, מפגשים ואירועים שמאפשרים להכיר אנשים שמבינים אתכם באמת.
- מומחים מקצועיים – אנשי מקצוע שמספקים ייעוץ משפטי, רגשי, כלכלי ואישי.
- כלים להתפתחות אישית – איך להתחיל מחדש, להתגבר על אתגרים ולבנות מערכת יחסים חדשה בפרק ב’
- מאגר אנשי מקצוע כולל כרטיסי עסק לכל אחד בדומה למיניסייט
- מאגר קהילות הגרושים והגרושות כולל הפניות וחיבורים על מנת שאף גרושה וגרוש לא ימצאו את עצמם לבד.
אז יצאנו לדרך והיו המון וריאציות לבחירת השם, בסופו של דבר: מרכז מֵחָדָשׁ לקידום קהילת הגרושים והגרושות בישראל
מתוך אין סוף וריאציות עיצוביות שלאט לאט דייקנו עד להגעה לתוצר הרצוי – בחרנו את הלוגו הנכון והצבעוניות הנכונה (סגול כי זה תמיד נותן תקווה – ורוח לעתיד ) וטיפוגרפיה נכונה. בהחלט הייתה משימה מורכבת אך שווה את ההשקעה.
המשכנו להקמת אתר ובחרנו להקים על פלטפורמת וורדפרס עם אלמנטור ותבנית HELLO מותאמת אישית, על פניו נראה פשוט אבל בפועל אתר מורכב עם סוגי תכנים רבים ווראציות מרובות. חוויה ממש 🙂
מֵחָדָשׁ – המרכז לגרושים וגרושות בישראל: מיתוג מחדש לחיים ולזהות האישית
להתגרש זה לא רק לסיים פרק – זה להתחיל פרק חדש. החיים לאחר גירושין הם הזדמנות לצמיחה, לחיבור מחודש לעצמך ולבניית עתיד טוב יותר. כחלק מתהליך זה, עיצוב וזהות המותג של מֵחָדָשׁ נבנו במחשבה עמוקה על הצרכים של הקהילה, וסטודיו ג’וזף הוביל את תהליך המיתוג והעיצוב של המרכז, כדי לוודא שהמסר והחוויה הוויזואלית תומכים במטרה המרכזית.
גרושים רבים מוצאים את עצמם לבד בתהליך, מנסים להבין איך להמשיך הלאה בלי מסגרת תומכת. מֵחָדָשׁ בא לתת מענה בדיוק לזה – רשת תמיכה שמספקת ידע, עזרה והכוונה ברמה הגבוהה ביותר, והאתר נבנה כך שכל אלו יהיו בהישג יד בצורה נוחה, מעוצבת ואטרקטיבית.
מֵחָדָשׁ הוא לא רק פלטפורמה – הוא מותג שמעביר מסר ברור של תמיכה, תקווה וצמיחה. ואנחנו גאים לקחת חלק בפרויקט ולהוביל יחד עם צוות הדיגיטל את הנוכחות הדיגיטלית
אם אתם מחפשים מיתוג לעסק, ארגון או עמותה, אנחנו כאן בשבילכם – בקרו באתר ש סטודיו ג’וזף
.
.