בניית חנות אונליין מושלמת – WooCommerce

woocommerce – תוסף להרחבת אתרי וורדפרס לחנויות דיגיטליות מושלמות.
* למעלה מ 58 מליון הורדות לתוסף.

חנויות אונליין, קניונים וירטואליים ומסחר דיגיטאלי דוחקים אט-אט את רגלי המסחר שבעולם ה”אמיתי” וכובשים את לב הגולשים בנוחות ובזמינות אותן הם מציעים להם. אחרי הכל, מי אינו מוכן, כהרף עין, להמיר את החוויה המתישה של הסיעה לקניון, חיפוש אחר מקום חניה, כיתות רגליים מפרך בין החנויות השונות, רק על מנת לשמוע “אין, תגיעי בשבוע הבא!” או לגלות שפריט מסוים אותו תכננתם לרכוש, פשוט יקר מידי. מי לא היה מוכן להחליף את כל אלה בזמינות של 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה? עם התפתחותו של המסחר האלקטרוני/דיגיטלי, התפתחו גם המערכות המאפשרות לאתרים להקים ולתחזק את החנויות הווירטואליות, כשווקומרס, התוסף המוכר של מערכת בניית האתרים, משמש את מרבית אתרי הקניות אונליין, ולעיתים קרובות, מהווה את הסיבה האמיתית שלשמה מבצעים אתרים שישבו על פלטפורמות אחרות, מיגרציה לוורדפרס. אין ספק – כשאתם בונים חנות וירטואלית, השילוב בין וורדפרס לווקומרס הוא השילוב המנצח!

בניית חנות ווקומרס – האם ניתן לעשות לבד?

בואו נאמר ככה – הכל ניתן לעשות לבד. אתם גם יכולים לבצע לעצמכם, בעצמכם, ניתוח כריתת תוספתן ללא הרדמה. אבל כאן, נשאלת השאלה הפרקטית – לשם מה? לשם מה לכם לקחת על עצמכם מטלה שהיא, בבירור, לא בתחום העיסוק שלכם, ושבמידה ותיכשלו בה, הכישלון לא יסתכם רק בכסף, אלא במאמצים שתצטרכו להשקיע על מנת לשקם את המוניטין האבוד שלכם! אתם יודעים כמה חנויות אונליין זמינות קיימות? אינספור. גולשים נוהגים לתור אותן, ואם הם החנות אינה נראית אמינה בעיניהם, הרכב הצבעים שבה אינו משדר להם את התחושה הנכונה והמתאימה – הם פשוט עוברים לחנות הבאה, כך, בשניות, בשתי לחיצות עכבר. כך שמדובר בתחרות קשה על תשומת ליבו של הגולש/הרוכש, ובתחרות, אתם צריכים לגייס לצידכם את כל האמצעים שיאפשרו לכם לנצח!

הקשר בין חנות ספרים לחנות דיגיטלית

אי שם באמצע שנות ה 90 (1994) החל להיבנות החלום של ג’ף בזוס שהייה בזמנו בעלים של חנות ספרים נורמטיבית להפוך את המכירה לאונליין. החלום עבר טרנספורמציות רבות ולימים אנו מכירים אותו כחברת אמזון. אמזון כידוע הנה מערכת הקניון הוירטואלי האדיר והמצליח ביותר בעולם. כמובן שלא רק לספרים אלא לכל תחום אפשרי שרק ניתן לדמיין.

החלום התגשם ומאז האבולוציה האנושית עשתה את שלה וחנויות דיגיטליות הם נחלת הכלל וניתנות להקמה בקלות רבה וללא השקעה כספית מרובה. עלות הקמת החנות מבוססת כיום בעיקר על סוגי הפיצרים וההרחבות שנדרשים להגדיר. כמו כן אלמנט נוסף וכנראה החשוב ביותר הנו הזמן שבהקמה וריבוי האלמנטים שנדרש להזין למערכת.

הקמת חנויות מסחר אונליין - ecoommerce
הקמת חנויות מסחר אונליין – ecoommerce

הקמת חנות עצמאית או כחלק מקניון – יתרונות וחסרונות

אחת השאלות הגדולות ביותר כיום היא האם להקים את החנות בתוך פלטפורמה מוכנה או עצמאית. שכן בקניון אנו נמצא עצמנו נהנים מכמות חשיפה גדולה יותר וביקורים של גולשים אקראיים אך כמו כן התחרות על המוצר באותה הזירה. כאשר החנות שלנו בזירת קניון התחרות שלנו נמדדת על פי תקצוב מימון פרסום פנימי, עלות המוצר בצורה ישירה בתחרות צמודה מאוד. עמלות יחסית גבוהות ומגבלות מסוימות בתוך אותן פלטפורמות כמו אמזון, איביי, שופיפיי וכיו’. באתרי קניון הלקוח יוצא בקלות רבה מהחנות לחנויות נוספות מומלצות על פי סוג מוצר וכיו דבר אשר מגביר בריחת הגולש. חשוב לזכור שכל זאת הנו יחסי ביחס לכמות התנועה באתר.

לעומת זאת כאשר הקמת חנות דיגיטלית על פלטפורמה עצמאית נוכל לעצב ולארגן את החנות ללא כל מגבלה. נוכל להקציב את הפרסום בצורה טובה יותר למותג שלנו ולהרוויח מריכוז כל הכוח למקור אחד. בהקמת אתר חנות על פלטפורמת וורדפרס בשילוב הרחבת חנות ווקומרס תוכלו להיות בעלי השליטה המלאה של החנות והאתר ותהנו ממספר רב של ייתרונות עצמאיים בכל המידע שלכם ישירות.

סטודיו ג’וזף – בניית חנות ווקומרס מותאמות תחום

לסטודיו ג’וזף ניסיון עשיר בבניית חנויות ווקומרס לכל תחומי העיסוק האפשריים הקיימים. על לקוחותיו נמנים עסקים, חברות וארגונים מהשורה הראשונה בתחום המסחר – במציאות או בווירטואליה.

מובילים במדיה דיגיטלית - הקמת חנויות דיגיטליות
הקמה ושיווק לחנויות דיגיטליות ברשת.
כמה עולה להקים חנות אינטרנטית

כמה שאלות ראשוניות אך מכריעות:
על איזו פלטפורמה?
כמה מוצרים ומה רמת מורכבותם?
כמה שפות יהיו בחנות?
האם אין תוכן מקצועי מוכן – טקסט ותמונות?

לאחר שנענה על חמשת השאלות הראשוניות נוכל להרכיב פרופיל חנות ותמחור.

האם ניתן להרחיב כל אתר וורדפרס לחנות?

חיובי, אחת השאלות הנפוצות ביותר והתשובה היא כן! במקרים בהם המערכת ישנה ולא משודרגת זמן רב והתבניות וכמות ה”משחקים” שהיו בעבר באתר או אף פריצה, ייתכן והתשובה היא לא כדאי. אך לא כדאי אינו אומר שאי-אפשר.

האם תוכלו לספק שירות לניהול חנות?

כמובן, החנות הנו חלק בו נוכל לתרום רבות. הקמת מוצרים ושינויי מחירים תכופים הם מנת חלקנו. כמובן שניתן לנהל חנות באופן עצמאי. כמובן שזמן הוא תמיד מרכיב חשוב במשוואה אך זה עניין של החלטה.

סטודיו ג'וזף

דרך חברון 12
בית אות המוצר הירושלמי,
ירושלים, ישראל
Phone: 0522878767
Email: studio@josef.co.il
Scroll to Top
דילוג לתוכן