אז איך זה שכולם מדברים פתאום על קידום אורגני

לפני שניכנס אל שיעור היסטוריה של הווב ומשמעות קידום אורגני לעסק. באמת שבכל פינה כולם מדברים על קידום אורגני. הטרנד לשנת 2019 2020 הוא ללא ספק קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש או SEO כנהוג בשמו הטבעי. כמובן גם שעיצוב אתר אינטרנט או בניית אתר מובייל פירסט הם הקודם כל שבתהליך. התשובה לכך היא שכיום כולם מבינים שקידום ממומן בגוגל ובמגוון האפיקים הוא בור ללא קרקעית והתחרות עולה בכל מקום. מי שלא השכיל בעבר לקדם בצורה אורגנית, ממהר לעשות זאת היום. טוב שכך אנו חייבים לציין. קידום אורגני הוא כלי אולטימטיבי למיצוב אוטוריתה בתחום. להיות אסמכתא של ממש. בכל זאת אם אתם ראשונים בביטוי תחרותי אתם תתרגלו לזרם פניות שייתכן ותחלמו לספק את כמות השירות והביקוש שתחוו. או שתשכילו להתרחב כמובן. קידום אורגני לעסקים, ארגונים ואתרים ברשת הוא הדבר החם הכי ישן\חדש והכי רטרו שחווה עולם הווב בשני העשורים האחרונים. והוא נזיל ונפיץ אז היזהרו….

סטודיו ג’וזף מזמינים אותך ליצור קשר בכל שאלה ישירות למספר 0522-878767.
להרחבה על קידום אתרים בויקיפדיה

קידום אתרים אורגני או להישאר באקווריום לבד...
קידום אתרים אורגני או להישאר באקווריום לבד…

זה התחיל איי-שם בשנות ה עוד לפני 2000 כשהווב השתולל והכאוס שלט במדיה. קידום אורגני בזמנו הייה כמו שם קוד ל: “איך לרמות את המערכת” ובאמת הדרכים היו יצירתיות מאוד. בגדול קשה קצת להיזכר בתקופה ההיא, תקופה שטלפון נייד הייה מקסימום נוקייה 🙂 ובאמת שתמונות היינו מפתחים בחנות צמצם או פוטו ניסים… ובכל זאת עברו השנים וכבר יותר מעשור שקידום אורגני הוא פשוט אש!. עם עליות וירידות והרבה ספקולציות וגם הרבה מלחמות לא פשוטות ובכל זאת רק צובר תאוצה יותר ויותר.

קידום אורגני לאתר אינטרנט, יש שיטה והיא עובדת?

זה לא טריק אבל יש עולם ומלואו מאחורי הקלעים. קידום אורגני ברשת הוא תחרות קיומית וכבר כתבנו אלף פעם שמי שיידע בדיוק מהו האלגוריתם של גוגל כנראה שיהפוך בין לילה למולטימליונר בוודאות. חשוב לזכור לפני הכל כי אין ערבות להצלחה האורגנית על ידי טריקים אלא על ידיי עבודה קשה, מתוחכמת ומאומצת עם הרבה מדדים.

זיהוי מילות מפתח כדאיות לקידום טבעי

השיטה לקידום אורגני לאתר אינטרנט היא קודם כל זיהוי מילות מפתח כדאיות. כלומר משתלמות לקידום. בכל תחום ישנם ביטויי מיקוד תחרותיים מאוד וישנם כאלו שהם פחות. לרוב ביטוי מפתח תחרותי יהיה המילה או הביטוי המרכזי. אך הוא לא תמיד המשתלם ביותר. בזרגון המקצועי זה נקרא ביטוי זנב ארוך. לדוגמא אם אתם מקדמים אתר שמתמקד עריכת דין, בטח לא תרצו להתחרות על המילה עריכת דין או עורך דין. מדוע? מפני שזה לא בהכרח קשור לתחום וזה רק התאור. אולם “עורך דין לנהיגה בשכרות” זהו ללא ספק ביטוי מיקוד תחרותי ביותר ואם אתם מקדמים אתר בתחום זה אז לרוב תתחילו בביטוי זנב ארוך שיקחו כמה חודשים ולא שנת עבודה. כמו עורך דין לנהיגה בשכרות בירושלים או ליווי של עיר כזו או אחרת. הכדאיות משתנה מתחום לתחום ורק כאשר תבצעו חקר מילות מפתח אז תוכלו להבין מהיכן הכי נכון להתחיל.

קידום אורגני בירושלים או לשבת ללבד בחושך...
קידום אורגני בירושלים או לשבת ללבד בחושך…

מתחילים בביטוים קלים להשגה ומתקדמים לרוחב

יש שחושבים כמו פרמידה ויש שחושבים כמו קווי רוחב. תכלס מה שמשנה זה שמגיעים למטרה. המטרה בקידום אורגני היא הגעה למילות המפתח והביטויים הרלוונטים לקידום בצורה יציבה, נקייה וטבעית ומהירה ככל האפשר לטובת מיקסום תוצאות. ניקח דוגמא נוספת: “פרסום עסקים” המילה קשה לקידום. שהרבה מגיעים ואחרי כמה חודשים נופלים להם לתהום הנשייה. “פרסום עסקים בירושלים” היא כבר מילה רלוונטית יותר ותוכלו למצוא עוד תוצאות יצירתיות שבפועל אנשים מחפשים כמו “שיווק דיגיטלי לעסק” או “שיווק דיגיטלי לעמותה” ועוד…

ספקולציות או שיטה – קידום אורגני בשנת 2020

אכן זו שאלה, אנשי מקצוע ומביני דבר יגידו כי קידום אורגני הוא ספקולציה אחת גדולה אשר בסופו של דבר ייצרה שיטה. בין אנשי המקצוע ובאתרים מובילים בתחום המילים, הימור, ניחוש מושכל, חישוב סיכונים או חישוב צפי הצלחה בכל הקשור בקידום אורגני הם בהחלט לא מילים גסות כלל. לשנת 2020 כבר נכיר כולנו את המונח קידום לחיפוש אורגני קולי.

כיום וגם על פי הצפי לשנת 2020 קידום אורגני ראשית הוא במהות. כן תוכן הדברים. כתבו את התוכן שלכם או הזמינו את התוכן שלכם לפי טיב הכתיבה והזרימה. הסגנון הוא חשוב אך גם הצורה. מבנה נכון למאמר כתוב יכיל את כל האלמנטים הנדרשים לקידום במידה והוא נכתב עם חשיבה תחילה לקידום.

תוכן ברשת שולט, כמויות טקסט, תמונות ווידאו. 300 מילה למאמר זו טעות נפוצה. 1000 מילה למאמר זו כבר התחלה טובה, אך גם מאה אלף מילים לא יגרמו לאתר שלכם להופיע ראשון בביטוי תחרותי ברמה גבוהה. טוב מאה אלף אולי כן אבל באמת רק אם מישהו חשב על כל המשתמע מכך.

באיזו תדירות לבצע קידום אורגני לאתר

קידום אורגני לאתר אינטרנט הוא דבר שמתחילים בכל הכוח, ממשיכים ביותר כוח, ומסימים ב… לא מסיימים כי כל פעם שתגיע לעמוד הראשון בתוצאות ראשונות תיכנסו לתחרות יותר ויותר צפופה. כן הזירה היא קטנה, בכל עמוד ראשון ישנם רק 10 תוצאות אורגניות. האם יש לכם יותר מעשרה מתחרים? ככל הנראה שכן ואם לא אז ספרו לנו כי כנראה שאתם באי בודד ונרצה לבוא לבקר.

שאלות נפוצות בקידום אורגני

האם אני יכול.ה לקדם את האתר שלי בעצמי

כן כמובן, גם לבנות אתר לבד זה אפשרי וגם לעצב אותו. ייתכן ויקח לך יותר זמן מאשר לאיש מקצוע אך אם יש לך את הזמן לכתוב את המאמרים שלך לבד ואתה איש.ת מקצוע שמבין באמת מה הוא עושה אז כנראה שיהיו לך תובנות שכותב תוכן סטנדרטי לא יגיע אליהם כלכך מהר[

האם כדאי לי לקדם את האתר שלי בצורה עצמאית

טוב זו כבר שאלה יותר מורכבת. ככל הנראה שלא! זה לא ווטו וכלל ברזל אבל השאלה הנכונה כאן היא האם אני פנוי לביצוע העבודה. האם אני בעל ידע מספק בתחום הקידום האורגני על מנת שאוכל לבצע את העבודה בצורה נכונה מבלי להענש או להיתקע. במידה והתשובה שלך לעצמך היא כן אז זה בהחלט כרטיס מזל ופשוט תתחילו בעבודה.

עד כמה אתה צריך להיות מעורב בתהליך?

בעולם דיגיטלי אנחנו רוצים שגר ושכח, אולם בקידום אורגני העולם קצת אחר… תיהיו מועורבים. קחו אחריות. זה לא מתחיל ונגמר בכסף. התחרות היא קשה ובכל תחום שאנו מקדמים אנחנו מסבירים כי המעורבות של בעל המקצוע, החברה והעסק הם חשובים. חיבור קמפיינים והמצאת מילות חיפוש חדשות לתודעה, זה לא דבר שרק קידום אורגני עושה לבדו אלא רק מתוך חשיבה ואיחוד אפיקי הפרסום. רוצים להצליח? צריך להיות יצירתיים!

כמה עולה קידום אורגני?

וואו כמעט פעמיים ביום אנחנו שומעים את זה. האמת שזו שאלה שמראה על חוסר הבנה בתחום. חוסר הבנה בסיסי שכן על אילו מילים מדובר? באיזה תחום ומהי רמת התחרות. לאחר תשובת כל אלו, נשאלות שאלות כגון בין כמה הדומיין שלך, מה מצב האתר שלך, כמה מילים קודמו וכמה מקדמים עברת? מה יותר משלושה מקדמים בשלוש שנים (טירוף)…
קידום אורגני חייב להתייחס לתחום ולרמת התחרות. למיקוד הביטויים. למיקומים נוכחיים, לטיב אתר ותחזוקתו, למהירות, למבנה סמנטי של תגיות האתר ועוד רבים אחרים. אז שלחו לנו קישור לאתר ונוכל לענות לכם תכלס כמה יעלה.

מכירים מקדם אתרים מומלץ בירושלים?

כן! חוץ מאיתנו שאנו מובילים קידום אורגני לארגונים ברשת עם למעלה מעשור של ניסיון תוכלו למצוא עוד רבים וטובים. אצלנו זה תחום משני כלומר, אנו סטודיו למיתוג, עיצוב ובניית אתרים שמתמשקד בשיווק ברשת ובין אפיקי השיווק ישנו גם קידום אורגני. עבורנו זהו ייתרון. אך אם אתם נמצאים בעמוד ראשון בביטוי תחרותי ומתנדנדים בין מקום ראשון לשלישי אז ככל הנראה תצטרכו לקחת שירות מחברת קידום שעוסקת אך ורק בקידום. לכל השאר יותר נכון וכדאי לעבוד איתנו ולקבל את כל החבילה במקום אחד. רוצים המלצה על חברה לקידום אתרים תותחית של ממש? צרו קשר 0522878767 ונפנה אליכם.

Scroll to Top
דילוג לתוכן