איך ישפיע חיפוש קולי על קידום אורגני לאתר

לאחרונה התחלנו לחקור את נושא החיפוש הקולי בטלפונים. את השפעתו על תוצאות חיפוש האורגני של אתרים. כיצד נראה ההווה ולאן עתידו של קידום אורגני יקח אותנו במסעו. כיום מעט מאוד בעלי עסקים מוכנים להזניח את נושא הקידום האורגני. נראות במנועי חיפוש וההבנה כי תוצאות טבעיות במנוע חיפוש מביאות עימם טראפיק אדיר. קידום אורגני בשנת 2019 נראה אחד הדברים החמים ביותר ומאוד מזכיר את שנת 2009 בעניין זה.

חיפוש קולי בגוגל
חיפוש קולי בגוגל

קידום ממומן או קידום אורגני

אולי שאלת השאלות אך בפועל זה לא באמת קונפליקט. ננסה לעשות קצת סדר ולהסביר מה ההבדל ומתי לבחור באחד על פני השני ומתי בשניהם. הקשר בין חיפוש קולי לחיפוש טקסטואלי ותוצאות אורגניות וממומנות. סטודיו ג'וזף – פרסום עסקים בירושלים

אולי שאלת השאלות אך בפועל זה לא באמת קונפליקט. ננסה לעשות קצת סדר ולהסביר מה ההבדל ומתי לבחור באחד על פני השני ומתי בשניהם. הקשר בין חיפוש קולי לחיפוש טקסטואלי ותוצאות אורגניות וממומנות.

בואו נקח דוגמא של אתר חדש. כזה שהדומיין שלו חדש וכל התכנים חדשים. במצב כזה זמן האינדוקס ובחינת הרלוונטיות של האתר על ידי מנועי החיפוש הוא לא קצר. יש לבצע עבודות על בסיס קבוע על מנת להגיע לתוצאות הנדרשות. התאמת קישורים, הבאת קישורים חדשים נכנסים ויוצאים ופנמיים כמובן. תוכן והמצאת הגלגל מחדש עם דגש על ייחודיות ובידול. במקרה כזה, הזרמה של תנועה על ידי קידום ממומן לצורך קליטת לקוחות חדשים. מכירת המוצר היא אפיק שלא ניתן לוותר עליו. קידום ממומן במקרה כזה הוא זה שיביא את התוצאות הראשוניות. במקביל נעבוד על קידום אורגני עד להגעה ליעדים שנקבעו.

לעומת זאת, אתר מקודם אורגנית מזה זמן רב ועדיין צריך טראפיק ולידים ברמה אינטנסיבית יותר. בטח יבחר לקדם בצורה ממומנת ונקודתית שתהווה מקור הכנסה נוסף. כמובן שעם עובדים בחוכמה אז הקידום הממומן אמור להגדיל את החשיפה לשירות ולמוצר. להביא עימה כמות כניסות רבות יותר וחשיפה לתודעה הציבורית ובכך יחזק גם את הפן האורגני.

אופטימיזציה לחיפוש קולי - קידום אורגני
אופטימיזציה לחיפוש קולי – קידום אורגני

אז מה הקשר בין חיפוש קולי לקידום אורגני או קידום ממומן?

כמובן שכל צורת ההתנסחות שלנו בקול ובדיבור שונה מאופן הניסוח בכתב. כיום בני נוער וילדים נוטים להשתמש בצורה טבעית יותר בחיפוש קולי בצורה מאוד אינטואיטיבית. מי מאיתנו ילידי שנות ה 80 ואף לפני הייה צריך להתרגל ולחדד את יכולותיו בניסוח שאלת חיפוש. בשנת 2008 עוד עמד על הפרק הרעיון שבלימוד אופי החיפוש על מנת לקבל את השאלה. ממש לימדנו כיצד לחפש נכון בגוגל. נשמע הזוי לא? אם לא קיבלת את התוצאה הנדרשת אז היו אומרים לך שאתה כנראה לא מחפש נכון….

העולם התקדם ומערכת הכוחות השתנתה פלאים. אם לא קיבלת את התוצאה הנכונה זה לא אומר שלא חיפשת נכון אלא שמנוע החיפוש אינו מדוייק מספיק בניואנסים. אז נחזור לענייננו, ובוא נראה איך ההשפע של חיפוש קולי על קידום אורגני בתוצאות חיפוש.

כמה נתונים על חיפוש קולי

כיום ניתן להשתמש בפקודות קוליות בצורה נוחה ומובנית מכל מכשיר. אנדרואיד עם אוקי גוגל, אייפון עם סירי. אלכסה של אמזון ועוד גיוונים חדשים. מערכת החיפוש ומערכת הפקודות משתכללת יותר ויותר והיא לא רק בהקלדת דיבור אלא הבנת הדיבור והטונציה. OK GOOGLE או GOOGLE VOICE ואפליקציות חיפוש קוליות והקלדת דיבור רבות.

מערכת חיפוש קולית הולכת ומשתכללת ומעבר לעבודה כי צורת החיפוש שלנו משתנה כשאנו מדברים. נכון יותר כיום להתכונן למצב בו ביטויי זנב ארוך הם תשובה אמיצה לשינוי תפישה של מיקוד החיפוש. כתיבה בשפת דיבור היא לא דבר פשוט ויש לתכנן משפטי חיפוש נפוצים יותר כמו: איך לקדם את האתר לחיפוש קולי. איך היא מילת חיפוש התחלתית נפוצה ונמצא אותה לא מעט.

ביצוע אופטימיזציה לאתר מבחינת מהירות. התאמה מלאה לטלפונים ולמכשירים ניידים. ביצוע אופטימיזציה למנועי חיפוש ואינדוקס קבוע. ועוד פרמטרים נפוצים.

ניתן יהיה למצוא מידע רב עבור סוגי האופטימיזציות בשונות באתר של BACKLINKO.

שיתוף יביא ברכה :J
Share on Facebook
Facebook
Email this to someone
email
Pin on Pinterest
Pinterest
Buffer this page
Buffer
Tweet about this on Twitter
Twitter

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *