הקמת חנות אינטרנטית

הקמת חנות אינטרנטית מבוססת מערכת קוד פתוח וורדפרס + ווקומרס

הקמת חנות אינטרנטית כחלק מהליך מיתוג ונוכחות דיגיטלית המאפשרת לעסקים יצירת מקור הכנסה פסיבי, מבלי לשלם שכר דירה, מבלי להוציא רישיון עסק מהרשות המקומית, מבלי לשכור עובדים, לעצב, לתכנן ולצייד חנויות – הכל בווירטואליה. סוד קסם הזה, אשר פועל על מפעילי החנויות האינטרנטיות, קוסם גם לצד השני של הדיל – הגולשים. להם, חנות אינטרנטית מאפשרת לרכוש כל מוצר, פריט או שירות בו יחפצו, מהנוחות של הכורסה שבסלון שלהם, להשוות מחירים בהקלקה אחת של העכבר, “לשוטט” בין חנויות אחדות, לראות את ההיצע פה ושם, להחליט ולרכוש. כך שמדובר באינטרס משותף של שני הצדדים שתהיינה חנויות רבות ומהימנות ככל האפשר. אבל, בעוד בעסקה זו הגולש/הלקוח הוא הצד הפסיבי, על בעלי החנויות מוטל האתגר לבנות את החנות הטובה ביותר שהם יכולים, על מנת להביא את הגולש לרכישה, ובמקביל – להיות אטרקטיביים מספיק כדי להתחרות בשאר החנויות שמתחרות בה בתחום עיסוקה.

מובילים במדיה דיגיטלית - הקמת חנויות דיגיטליות

הקמת חנות אינטרנטית – מה נדרש לשם כך?

בשלב הראשון, כמובן, תזדקקו למוצרים או לשירותים אותם אתם מתכוונים למכור, אבל אנחנו מעריכים שיש לכם כאלה (או, לפחות, מושג מה אתם מתכוונים לשווק, אחרת לא הייתם חושבים על הקמת חנות אינטרנטית). בשלב הבא, תזדקקו לחברה המתמחה בהקמת חנויות אינטרנטיות, וכאן, כדאי לבחור היטב לא רק חברה מקצועית בעלת ניסיון, אלא גם חברה שאתם מרגישים שתוכלו לעבוד איתה לאורך זמן. בשלב הבא תזדקקו לתכנים מוכרים (תכני האתר הסטנדרטיים + תיאורי המוצרים), גרפיקה (תמונות, לוגו וכן הלאה), קביעת שיטות המשלוח והתשלום, בניית הבק-אופיס האמיתי שלכם (כלומר, המערך הלוגיסטי שיתחיל לפעול מהרגע שמתקבלת ההזמנה ועד לרגע שהמוצר מגיע לידי הגולש) ופרסום החנות (שאותו, ניתן להתחיל עוד בטרם שהעבודה על האתר הסתיימה לגמרי).

סטודיו ג’וזף – הקמה ותחזוקת אתרי חנויות דיגיטליות אונליין

אנחנו בסטודיו ג’וזף מקפידים ללוות את לקוחותינו העסקיים לאורך כל דרכם הוירטואלית, אם בעיצוב ובבניית אתרי תדמית ואם בעיצוב ובניית חנויות אינטרנטיות. הידע אשר נרכש בקרוב לעשור שבו פועל הסטודיו, כשהוא מלווה ביחס האישי ובנכונות להוביל את הלקוח (כל לקוח) בנפתולי במסחר הווירטואלי, הופכים את הסטודיו לבולט בתחומו.

הקמת אתרי חנות ותרמות עם סליקה
הקמת אתרי חנות ותרמות עם סליקה

שיווק ופרסום ברשתות חברתיות ומנועי חיפוש להגברת חשיפה והגעה לתוצאות רצויות.

Scroll to Top
דילוג לתוכן