מיתוג ונוכחות דיגיטלית

בעולם בו קצב התנועה משתנה כהרף עין עלינו להישאר ערניים ולמקד את מטרותינו.

שיווק, מיתוג, פרסום ועיצוב כבר מזמן אינם מילות גנאי בקרב גופים פילנטרופים, ארגונים ועמותות. שכן ההבנה כי ככל שתקציב הפעילות שלנו יהיה גדול יותר כך נוכך לתרום ולהשפיע על קהל רחב יותר ולספק עזרה מהותית יותר.

עבור עסקים המבוססים על הכנסות ורווחים, מיתוג ונוכחות דיגיטלית הם חלק מהאסטרטגיה העסקית/השיווקית הכוללת. זאת, בעיקר, מכיוון שידוע לכל כי ללא יצירת החשיפה המתאימה – הלקוחות לא יגיעו אל בית העסק, ואם הלקוחות לא יגיעו, מובן לגמרי שהעסק או הארגון לא יצליחו לקיים את עצמם. כאשר מדובר בעמותות, הדעה הרווחת היא כי המיתוג והנוכחות הדיגיטלית נחשבים למעט פחות מובנים מעליהם, במיוחד לאור הגבלות משפטיות שונות החלות עליהן ומגבלות הקיימות אצלן (כמו תקציב מצומצם, חוסר במתנדבים מיומנים שיפעילו מערך יעיל המבסס את נוכחות העמותה ברשת וכן הלאה). אבל, למעשה, למרות ש”רווחי” העמותות, מעצם הגדרתן, מיועדים לקידום מטרותיהן ואינם מתחלקים בין העובדים או החברים בעמותה, עדיין צריכות להיות לעמותה הכנסות מסוימות מתרומות, על מנת שתוכל להשיג ולקדם את המטרה שלשמה הוקמה.

מיתוג ונוכחות דיגיטלית
מיתוג ונוכחות דיגיטלית במציאות שמשתנה בקצב האור

מיתוג ונוכחות דיגיטלי לעמותה – מה הם כוללים?

בדומה למיתוג לעסק, יצירת נוכחות דיגיטלית לעמותה מתמקדת בביסוס ופרסום המודעות דרך הפלטפורמות השונות – אתר האינטרנט של העמותה, דפי נחיתה, דפים עסקיים ברשתות החברתיות וכד’. אולם, כל כמה שמיתוג מהווה את לב-ליבה של המודעות בקרב הקהל לעסק או לגוף שמטרתו רווח, כשמדובר בעמותה, המיתוג ויצירתו מורכבים אפילו עוד יותר, מכיוון שהצפת האג’נדה של העמותה ומטרתה נמצאות במרכזו. מאחר ועמותות מתקיימות, ברובן, על בסיס תרומות מהציבור, חשוב לבנות גם את המיתוג וגם את הנוכחות הדיגיטלית בדרך מקצועית, חכמה וזהירה, שתשרת את מטרות העמותה וגם, כמובן, תניב את התרומות המיוחלות.

אין לכם הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני טוב!

ההיכרות הראשונית חשובה למכביר! הצגת פעילות בצורה שגוייה יכולה להניב תוצאות נמוכות ולגרום לנראות שגויה.

סטודיו ג’וזף מספק את מגוון שירותיו הדיגיטליים לארגונים, עסקים ועמותות מזה תשע שנים. הסטודיו מתמחה בבניית מיתוג לעמותות, עבורן מיתוג מסוג זה קריטי במיוחד לצורך יצירת האמינות הנדרשת ושקיפות העשייה. הקמת אתרי אינטרנט, עיצוב ושיווק ברשתות חברתיות.

מחפש סטודיו שילווה ויוביל את תהליכי המיתוג והנוכחות הדיגיטלית של הארגון שלך?
אנו בסטודיו ג’וזף נשמח להכיר את העמותה ולבחון יחד את אפיקי הפרסום. לפרטים נוספים צרו קשר

Scroll to Top
דילוג לתוכן