קידום אתרים אורגני, מה שחשוב באמת

קידום אתרים אורגני הנו הליך פרוצדורלי ויצירתי כאחד. אם חיפשתם את השיטה שתעשה את זה בצורה אוטומטית כנראה שאתם לא בכיוון.

נתחיל ראשית בכך שאנו מקדמים אתרים אורגנית במנועי החיפוש כבר למעלה מעשור ובעיקר לאתרים שנבנו אצלנו בסטודיו אולם בשנים האחרונות יותר ויותר. בעבר קידום אורגני הייה אש, אך עד לפני שלוש שנים בערך הרוב עברו לקידום ממומן. המעבר לממומן היה ברור שכן המחירים בגוגל היו נמוכים יחסית ואורגני כמו אורגני לוקח זמן. וכמו כל דבר ברשת האורגני חזר ובגדול ואנו איתו.

סטודיו ג’וזף – מובילים במדיה דיגיטלית! עיצוב אתרים ובניית אתרים, מיתוג לעמותות ועסקים, שיווק דיגיטלי וקידום אתרים בירושלים. כל שירותי שיווק דיגיטלי לעסק במקום אחד.

קידום אתרים
קידום אתרים אורגני זו אהבה ממבט ראשון

למה קידום אתרים אורגני ולא ממומן

ממומן עולה כסף! אה נכון גם אורגני עולה כסף!! אז למה אורגני ולא ממומן? ישנם מספר סיבות עקרוניות שנפרט כאן, מוזמנים להגיב במחשבות ותהיות לפי ניסיונכם וכיו’ אנו תמיד פתוחים לדעות נוספות.

  1. אורגני עובד! בתוך שטף קצף של מילות חיפוש תחרויות יותר או פחות, כאשר אתם עולים בעמוד ראשון ובשלישיה הראשונה של תוצאות חיפוש. האתר שלכם מבסס תנועה טבעית וצובר תאוצה ככל שהזמן עובר וכמות התוכן והרלוונטיות עולה.
  2. סטטוס מותג ונוכחות ברשת! כן כן, אם המותג והאתר שלכם מקודם היטב ואתם עולים בתוצאות חיפוש בעמודים גבוהים, הגולש מבין גם בלי להבין באמת כי הנו במקום הנכון. למשל מי שמחפש בניית אתרים בירושלים ומגיע אלינו לאתר, רואה זאת כנקודת פתיחה לעסק שנמצא במקום הנכון.
  3. קידום ממומן הוא כלי רב ערך וחשוב מאוד. יש לו הייתרונות שלו אך שימו לב! זה הרי ברור!!! לא שילמת=לא תופיעה בתוצאות. ברגע שסוגרים את הקמפיין או את התקציב, לא מופיעים יותר. באורגני זה אחרת כמובן. באורגני אם לא תמשיך לקדם, אט אט התוצאה אומנם תרד בדירוג אך לא תיעלם ביום אחד…
  4. לקוחות וגולשים רבים כיום, מבינים כי תוצאות ממומנות הם אלו הראשונות ודווקא בוחרים להקליק על האורגני יותר ויותר.
  5. ייתרון בקידום ממומן יש? כן בטח, הגעה מהיום למחר (להיום בעוד שעה תכלס). אי תלות בזמן. רוצים להעיף מוצר תוך שבוע? תבחרו ממומן.

איך לבחור ביטוי חיפוש לאתר

מחקר מילות מפתח (להרחבה בויקיפדיה), כן זה השלב הראשון והכי חשוב. חבל לקדם מילים חלשות מאוד וגם חבל לקדם באתרים חדשים מילים קשות ותחרותיות מאוד. למשל: “קידום אתרים” ביטוי רב עוצמה עם תחרותיות גבוהה מאוד מעל לממוצע. ומי מקדם את המילה הזו? מקדמי אתרים כמובן, כרי קשה ביותר. אך אם תקדמות את הביטוי “מקדם אתרים בירושלים” או “קידום אתרים בירושלים” כן כן זה הרבה יותר קל וממוקד. הדרך לכבוש ייעדים בקידום אתרים אורגני הוא לפלח את מילות החיפוש לפי מיקומים ולפי מגדרים ולפי כל דבר אחר שניתן לפלח, העיקר להיות יצירתיים.

כן זה השלב הראשון והכי חשוב. חבל לקדם מילים חלשות מאוד וגם חבל לקדם באתרים חדשים מילים קשות ותחרותיות מאוד. למשל: “קידום אתרים” ביטוי רב עוצמה עם תחרותיות גבוהה מאוד מעל לממוצע. ומי מקדם את המילה הזו? מקדמי אתרים כמובן, כרי קשה ביותר. אך אם תקדמות את הביטוי “מקדם אתרים בירושלים” א “קידום אתרים בירושלים” כן כן זה הרבה יותר קל וממוקד. הדרך לכבוש ייעדים בקידום אתרים אורגני הוא לפלח את מילות החיפוש לפי מיקומים ולפי מגדרים ולפי כל דבר אחר שניתן לפלח, העיקר להיות יצירתיים.

רוצה לקבל קידום אורגני ל3 חודשים חינם ללא עלות??? כן כן 3 חודשים מלאים!
רכוש עוד היום חבילה שנתית ושלם רק על 9 חודשים ראשונים. לפרטים נוספים.

קידום אורגני לאתרי וורדפרס

זו לא השנה החמישית וגם לא העשירית שלנו בשדה השיווק הדיגיטלי ואנו יודעים כי אתרי וורדפרס הם המקום הנכון ביותר עבורך להיות בו כאשר מדובר בקידום אורגני. נכון ישנן עוד פלטפורמות ייעודיות אך בצעדי ענק וורדפרס היא המערכת הטובה ביותר כיום לקידום אתרים. אם התלבטתם על איזו פלטפורמה לתכנן את האסטרטגיה השיווקית שלכם? קידום אורגני לאתרי וורדפרס הוא הדבר הטבעי והנכון לעשות.

כמות המפתחים, הקהילה, התוספים וכמות אתרי וורדפרס כיום היא מהענקיות ברשת. וכמו כולם גם אנחנו וגם רוב העולם מנסה למצוא דרכים לשפר את המערכת ולפתח את התרומה שלו לקהילה. בסופו של יום זה לגמרי מועיל מפני שכל פיתוח בתחום הקידום משוחחר לרשת חינם או בתשלום אך מביא איתו את התועלת לכלל. בניית אתרים היא עסק קצת שונה מקידום ולמזלנו זו נקודת הפתיחה שלנו ובכך בכל הקשור בבניית אתרים בירושלים אנו מובילים ובעיקר בזכות הבחירה בוורדפרס עוד לפני עשור.ץ

קידום אורגני בירושלים

קידום אורגני לאתרי בירושלים מסתמך על מיקוד גאוגרפי, הקהל הירושלמי מכיר צורות חיפוש וביטויים שגורים שייחודיים לו. כן כן לא מדובר על מאתיים או מאתייייייים, מדובר על חיפוש לפי מיקום גאוגרפי הכולל כניסה לנישה הכוללת היכרות עם שכונות, מנטליות, גיוון אוכלוסיה וכיו’

במה הדבר בא לידי ביטוי?? בשפה העברית הדיבור לקהל חילוני, חילוני לפי שוני במצב סוציואקונומי, דתי, סרוג, מזרוחניק, חרדי (כן כן יש פלאפון גם במגזר), לקהל הרוסי הוותיק, הרוסי הישראלי תכלס, לקהל הערבי ולכל קהל אחר על בסיס עדתי או מגדרי או כל פילוח אחר. לכל אחד קול אחר. כדאי לזכור.

קצת עלינו: סטודיו ג’וזף – קידום לעסקים בירושלים

ירושלמים היא מרכז העולם עבורנו ואנו מבינים את המשמעות ורואים בזאת שליחות. טוב לא משיחיסטית כי בסופו של יום אנו לא משיחיים. פרסום עסקים בירושלים כי חיים בעולם דיגיטלי למעלה מעשור וחצי, יש לנו עסקים בירושלים למעלה מעשור ואנו מכירים את הקהל הירושלמי טוב יותר מכל אחד אחר. אם המוצר שלך הוא לא רק ירושלמי, מה טוב! נוכל לקדם גם אותו היטב. אך אם המוצר שלך או הוא מקומי מאוד ולא בירושלים, כנראה שאנו לא מתאימים.

מומלץ לקרוא: קידום אתרים ברשתות חברתיות

לא יודע.ת באיזה אפיק פרסום לבחור???

Scroll to Top
דילוג לתוכן